miercuri, 16 mai 2012

Crema tratament cu menta si ghimbir


Eficienta pentru: Hemoroizi si inflamatii anale, activarea circulatiei sangelui  ( buze, varice, celulita, extremitati reci ), cearcane ( partea umbrita a ochilor ) si ochi obositi ( pungile de sub ochi )

Este o crema usoara, putin fluida, pufoasa si nu foarte grasa. Crema se va folosi cu precautie in zona ochilor.

Contine uleiuri esentiale foarte puternice care pot irita persoanele mai sensibile. Nu se va aplica decat in partea de jos a ochilor, pe zona umbrita sau umflata.

Pentru activarea circulatiei se va face un masaj usor pana ce crema intra in piele. Se aplica seara inainte de culcare. Pe buze si maini se poate aplica in orice moment al zilei.



Pentru tratarea si ameliorarea hemoroizilor sau inflamatiilor anale crema se aplica de doua ori pe zi, dimineata si seara. Zona afectata se spala in prealabil cu sapun de casa.

Ingrediente folosite : 

- apa de flori de portocal ( calmeaza si hidrateaza )
- alaun ( antibacterian, hemostatic si astringent )
- caolin sau argila alba ( are efect antiseptic si regenerator de suprafata, favorizeaza regenerarea celulara, curata epiderma )
- glicerina ( mareste capacitatea hidratanta a cremei, ajutand la absortia umezelii din aer in piele )
- vitamina E ( antioxidant, hidrateaza si catifeleaza pielea, reduce inflamatiile, grabeste vindecarea leziunilor, ajuta la refacerea celulara )
- conservant vegetal
- emulsionant vegetal ( stabilizeaza apa si gasimile )

Uleiuri si unturi

- unt de shea ( util in dermatite, eczeme, psoriazis, piele iritata, amelioreaza sau vindeca cicatricile, calmeaza pielea iritata )
- ulei de cocos ( catifeleaza si hidrateaza pielea, antimicrobian, este de ajutor in tratarea unor afectiuni dermatologice cum ar fi dermatita, psoriazis, eczema, diverse infectii )
- ulei de parafina ( emolient si lubrifiant )
- lanolina anhidra ( emolient )
- ulei de ricin ( trateaza problemele pielii cum ar fi: vanatai, zgarieturi, taieturi, herpes, alunite, negi )



Uleiuri esentiale ( antiinflamatoare )


- ghimbir ( mareste rezistenta la frig fiind de ajutor pentru cei cu circulatia proasta, reduce inflamatiile )
- menta ( calmeaza iritatiile, util in tratamentul ranilor, ulcerelor varicoase, hemoroizi )
- cuisoare ( antioxidant puternic, reduce durerile hemoroidale, antiseptic si antimicrobian )
- lavanda ( activeaza circulatia sangelui, atenueaza cearcanele, favorizeaza regenerarea pielii )

Extracte hidroalcoolice

- salvie ( antiseptic, distruge microorganismele, reduce inflamatiile, mancarimile si usturimile )
- tataneasa ( utila in tratamentul hemoroizilor, inflamatiilor, dermatozelor, ulcerului varicos, contuzii )
- coada calului ( ulcere varicoase, eczeme, rani, antiseptic si antimicrobian, hemostatic, antiinflamator )

13 comentarii:

  1. Buna de incercat.Oricum,multa lume sufera de astfel de afectiuni.Pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de unde se cumpara aceasta crema si cum se numeste sau cum se prepara

      Ștergere
  2. Am probleme hemoroidale, am si cearcane si celulita. Cum as putea sa-mi prepar aceasta crema? Ce cantitati se folosesc mai exact?
    Ma numesc Diana si am 27 ani. Multumesc oricare ar fi raspunsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai indicat este sa folosesti zilnic cel putin 2 - a pahar de ceai din ghimbir.da randament in privinţa celulitei,ai încredere eu îl folosesc si chiar se vede diferenţa ;) la început probabil nu o sa-ţi placa Pt.ca este cam iute,dar pe parcurs te vei obişnui.este indicat sa faci si ceva exercitii de gimnastica între timp.toate aste le poţi face si singura Acasa nu trebuie neaparat sa mergi la vreo' sala de fitness .

      Ștergere
  3. Daca pun doar o parte de ingrediente, mai este eficienta crema?Ms.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar asa!De unde putem cumpara acest produs?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vizitati si situl leacuri-babesti.com

    RăspundețiȘtergere
  6. salut! numele meu este nescu catalin si vreau sa te intreb cum faci de apari pe prima pagina dupa cuvintul leacuri ?stiu ca pare cam idioata intrebarea dar ma intereseaza daca ai platit pe cineva pentru seo sau te-ai ocupat tu. Adresa mea de email este nescuc@gmail.com .Am si eu citeva situri si ma chinui de ceva timp sa ajung pe prima pagina cu diferite cuvinte si nu merge prea bine. imi poti da citeva sfaturi ? multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  7. salut! numele meu este nescu catalin si vreau sa te intreb cum faci de apari pe prima pagina dupa cuvintul leacuri ?stiu ca pare cam idioata intrebarea dar ma intereseaza daca ai platit pe cineva pentru seo sau te-ai ocupat tu. Adresa mea de email este nescuc@gmail.com .Am si eu citeva situri si ma chinui de ceva timp sa ajung pe prima pagina cu diferite cuvinte si nu merge prea bine. imi poti da citeva sfaturi ? multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru mine a functionat foarte bine in eliminarea celulitei, suplimentul numit Cellinea. L-am luat de pe sit-ul www.cellinea.ro si in circa 2 luni am reusit sa elimin complet celulita de pe picioare. Sunt extrem de incantata si sper ca aceste rezultate sa ramana!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am incercat reteta propusa de dvs. si pot sa spun ca mi-a facut bine. Am folosit crema timp de 2 luni si m-am vindecat. Multumesc frumos si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere

TOP Saptamanal din cele mai citite articole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...